Contact

Hallo, hoe kunnen we je helpen?

Heb je vragen of hulp nodig? Bekijk onze FAQ - Veelgestelde vragen op deze pagina. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via e-mail. We streven ernaar om jouw vraag binnen 24 tot 48 uur te beantwoorden.

Stuur altijd je ordernummer mee als je contact met ons opneemt.

📧 info@calora-mode.nl

Openingstijden Klantenservice
Maandag tot vrijdag: 9.00 - 20.00 uur
Zaterdag: 10.00 - 17.00 uur
Zondagen en feestdagen gesloten

FAQ - Vraag en antwoord

Iedere productpagina beschikt over een maattabel. Wij raden aan hier gebruik van de maken. Mocht je er niet uitkomen helpt onze klantenservice je graag.

Nadat jouw bestelling verzendklaar is gemaakt is de gemiddelde levertijd 5-9 werkdagen.
Je kunt je bestelling volgen via "Volg je bestelling".

Door pakketten te bundelen, bieden wij gratis groene verzending aan. Je draagt direct bij aan een groene toekomst, bedankt!

Als de bestelling nog niet is verwerkt door onze magazijnmedewerkers kun je tot maximaal 24 uur na bestellen wijzigen of annuleren. Hierna wordt de bestelling definitief verwerkt en verzonden.

Wat ontzettend vervelend dat je bestelling beschadigd is aangekomen. We vragen vriendelijk als je een foto/video van het beschadigde artikel met omschrijving stuurt naar info@calora-mode.nl. Laat ons ook weten of je het product opnieuw wilt ontvangen zonder extra kosten, of liever je geld terug wilt.

Alle betalingen zijn veilig met SSL en mogelijk met:

  • IDeal
  • Bancontact
  • Creditcard (Maestro, Mastercard, Visa)
  • Amex

Om je product te retourneren, volg je de stappen in ons retourbeleid en neem je contact op met onze klantenservice. Voor meer informatie raadpleeg ons retourbeleid.

Het bestelnummer wordt met de bevestigingsmail meegestuurd. Heb je het niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

We vinden het erg jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling. Onze prioriteit is ervoor te zorgen dat onze klanten blij zijn met hun aankopen. We zullen dan ook ons uiterste best doen om het probleem op te lossen. Stuur ons gerust een bericht met de details van je bestelling en wat er mis is gegaan, en we zullen samen kijken naar de beste oplossing.

We begrijpen dat het soms kan voorkomen dat er iets niet helemaal naar wens is, en hoewel we altijd streven naar de hoogste kwaliteit, brengt onze sector nu eenmaal uitdagingen met zich mee. We waarderen je geduld en begrip en willen benadrukken dat we altijd voor je klaarstaan om het recht te zetten.

Verzending en tracking

Calora dekt verzendkosten en biedt 100% gratis verzending voor alle producten binnen Nederland en België, verzonden met PostNL en Bpost.

Door bestellingen te bundelen en efficiënt te verzenden, verminderen we onze CO2-uitstoot en verkleinen we onze ecologische voetafdruk. Dit kan de iets levertijd verlengen, maar met deze gratis verzending draag jij bij aan een groenere toekomst!

Geen zorgen! We houden je per e-mail continu op de hoogte van je bestelling, die je ook zelf live kunt volgen via onze website. Vanaf het moment dat je pakket bij het postorderbedrijf is aangekomen, is er Track & Trace-informatie beschikbaar. Houd er rekening mee dat er enige vertraging kan optreden.

Onze verwerkingstijd bedraagt 1 tot 3 werkdagen, en de levertijd voor Groene Verzending is gemiddeld 6 tot 9 werkdagen. Soms kan de levering iets langer duren door externe factoren zoals drukte bij de bezorgdienst of vertragingen in het transport. We doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk bij je te krijgen en houden je per e-mail op de hoogte van de status!

Indien jouw pakket onbezorgbaar is krijg je van ons een e-mail om het pakket op te halen bij een lokaal afhaalpunt. Deze melding is ook zichtbaar op onze 'volg je bestelling' pagina.

Mocht je het pakket na enkele dagen niet ophalen, dan kunnen retour- en verzendkosten van toepassing zijn. Bekijk ons Verzendbeleid voor meer informatie.

Retouren en garanties

We bieden een 14-dagen retourbeleid (na ontvangst).

Het duurt gemiddeld 5-7 werkdagen om de restitutie te verwerken nadat we de retour hebben verwerkt.

Verzending is gratis, maar om verspilling tegen te gaan zijn klanten zelf verantwoordelijk voor de retourkosten en het retourlabel. Houd er alstublieft rekening mee dat deze kosten kunnen verschillen. Meer informatie hierover vind je in ons retourbeleid of raadpleeg jouw gekozen vervoerder.

Contact

We proberen alle e-mails binnen 24 tot 48 uur te beantwoorden. Houd er alsjeblieft rekening mee dat het druk kan zijn, bedankt voor je begrip!

Ons telefoonnummer is uitsluitend bedoeld voor zakelijke doeleinden. Voor klantenservicevragen vragen we je contact op te nemen via e-mail. Zo kunnen we je sneller en effectiever helpen!